مجموعه نماهاي ساختماني اجرا شده در ايران

ساخت وبلاگ
مجموعه نماهاي ساختماني اجرا شده در ايران



طرای نما یکی از مهمترین بخش های ساخت و ساز و طراحی می باشد و خیلی ها برای ساخت یک ساختمان میلیون ها تومان خرج می کنند و انتظار دارند که ساختمانی که می سازند از نظر نما حرفی واسه گفتن هم داشته باشد.

اما متاسفانه بیشتر نماهایی که در ایران اجرا می شود بسیار تکراری می باشد و اغلب مهندسینی که کار نقشه کشی انجام می دهند نقشه یک ساختمان معمولی را با عوض کردن ابعاد و اندازه های آن به چندین نفر می دهند و گاه در سطح شهرها مشاهده می کنیم که بیشتر ساختمان یک طیف خاص طراحی بسیار زشت و زننده را دارند.
به همین خاطر به همه عزیزان همیشه توصیه کرده ایم که برای داشتن نقشه های جدید و به روز همیشه به کار مهندسین اکتفا نکنید و برای ساخت هر ساختمان قبل از هر کاری نمونه های جدید و به روز را تهیه کنید و و تا جایی که می توانید از آنها استفاده کنید.
هیچ می دانستید که یک نمای خوب و کاملا استاندارد می تواند قیمت ساختمان شما را تا ۲ برابر افزایش دهد ؟!





برای داشتن نمای خوب در ساختمان همیشه استفاده از نقشه های مهندسین معماری کافی نمی باشد و بهترین کار برای شما این است که نمونه کارهای اجرا شده را ببینید و از آنها استفاده کنید.
به فرض مثال شما می خواهید برای قسمت ورودی خانه خود یک نوع در زیبا بکار ببرید و یا در بخش تراس ساختمان خود می خواهید یک تراس شیک داشته باشید که نمای ساختمان شما را زیبا کند . برای این منظور فقط استفاده از مدل های تکراری نقشه های معماری کافی نیست و بهترین کار این است که از نمونه کارهایی که قبلا استفاده شده نهایت استفاده را ببرید. مقلا می توانید انواع تراس هایی که قبلا اجرا شده ببینید و از هر کدام از آنها که خوشتان آمد در طرح خود نهایت استفاده را ببرید.

این مجموعه شامل :
درب و پنجره
نمای منازل ویلایی
مصالح به کار رفته در طراحی نما
نمای ساختمان های اداری ، تجاری ، مسکونی
برج های مسکونی و آپارتمانهای مسکونی در طبقات و ابعاد مختلف
مجموعه ای از نما های سیمانی ، شیشه ای ، کامپوزیتی ، چوبی ، فلزی
آجری ، شیروانی ، سنگی ، تیشه ای و ترکیبی

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت پاسخگوی شما خریدار محترم خواهیم بود



***ارسال سریع به سراسر کشور***

تعداد دی وی دی : 5 عدد

شماره مجوز: 188/522001

قیمت: 17,900 تومان


روش خرید: برای خرید نمای ساختمان ایرانی / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


تنها...
ما را در سایت تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسين mohammadtanha بازدید : 2551 تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392 ساعت: 18:02