عینک سه بعدی پک کامل

ساخت وبلاگ
عینک سه بعدی پک کامل


عینک سه بعدی پک کامل

توجه توجه :
بعضی از سایت ها دست به تولید و توزیع عینکهای شیشه ای رنگ شده به نام عینک سه بعدی گرفته اند! که بدلیل دانش اندک این دوستان این عینک ها به عنوان عینک اصل 3 بعدی توزیع میشود ! باید توجه کرد که بدلیل رنگ شده بودن شیشه ها توسط همین افراد و توجه به محدب بودن شیشه عینک ها همچنین سرعت عبور نور از شیشه و مقوله شکست نور باید توجه داشت که این عینکها به هیچ وجه قابل استفاده نمیباشند! البته عینکهایی رنگی با اسم طبی هم این دوستان تولید میکنند که جای بسی تامل دارد!!!
کلیه عینک های این سایت از نماینده رسمی اتحادیه بین المللی استروسکوپی در ایران تهیه و توزیع میشود
تعداد از فروشگها نیز دست به کپی برداری از محتویات این سایت و بسته عرضه شده این مجموعه زده اند که 100% محتویات این فروشگاها ناقص میباشد...
قابل ذکر است بعضی از سایتها با ارائه عینکهای 100% تقلبی و با کپی برداری متنی از مجتوای پکیج اختصاصی این سایت دست به فروش این عینک ها با قیمتهای مختلف و بعضا" نازل زده اند.
که البته هیچ ارزونی بی علت نیست !!
پکیچ اختصاصی سایت تک فایل بصورت مداوم در حال آپدیت میباشد و مواردی نیز در پکیج موجود هستند که بدلیل کپی برداری در توضیحات از ذکر نام آنها خودداری شده !
بزودی نسل جدید عینکهای مخصوص 3 بعدی با فیلمهای جدید مخصوص ارائه خواهد شد.
با خرید از فروشگاه بدلیل بروز کردن مداوم فیلم ها و محصولات 3 بعدی سایت میتوانید محصولات اضافه شده بعدی را بصورت رایگان دریافت نمایید.
---------------
فروش فوق العاده عینک سه بعدی آناگلیف دو لایه تحت لیسانس کشور انگلستان تهیه شده توسط نماینده رسمی اتحادیه بین المللی Stereoscopy در ایران
+
پکیج سه بعدی حرفه ای و استثنایی در 6 دی وی دی به همراه نرم افزار اختصاصی و مخصوص نماینده رسمی اتحادیه بین المللی جهت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی ارائه شده توسط این اتحادیه (برای اولین بار در ایران)
+ 6 فیلم سه بعدی اختصاصی این پکیج که 100% مطمئن باشید در هیچ فروشگاه دیگری موجود نمیباشد.

فیلمهای 3 بعدی ارائه شده 2009 و 2010 در این مجموعه استثنایی که در هیچ جای دیگر نخواهید یافت :
Avatar (2010) 3D
Boogie 2009 3D
The Final Destination 2009 3D
Fly Me to the Moon 2010 3D
Hannah 2009 3D
The Polar Express 3D Bluray
+
یک سریال 3 بعدی امریکایی
+
یک کنسرت بسیار زیبای 2009
تمامی فیلمها دارای کیفیت بسیار بالا میباشند و بعضا HD و یا DVDRip میباشند
این نمونه هارو با فیلمهای 3 بعدی قدیمی و با کیفیت بسیارپایین ارائه در سایر فروشگاها اشتباه نگیرید!

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2010 به عنوان هدیه
کنسرت ویژه جام جهانی 2010 با شرکت شکیرا
که با قیمت حدود 10000 تومان در 2 دی وی دی در سایت های دیگر بفروش میرسد به عنوان هدیه به خریداران محترم هدیه میشود.

-----------------------------------------
2 عدد عینک سه بعدی آناگلیف اصل و تحت لیسانس کشور انگلستان + 6 دی وی دی به همراه نرم افزار اختصاصی و مخصوص نماینده رسمی اتحادیه بین المللی جهت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی ارائه شده توسط این اتحادیه (برای اولین بار در ایران)
+ 6 فیلم سه بعدی اختصاصی این پکیج که 100% مطمئن باشید در هیچ فروشگاه دیگری موجود نمیباشد + سایر موارد ذکر شده
+
بازی سه بعدی بسیار زیبای عصر دایناسورها
+
تصاویری 3 بعدی اختصاصی از حرم مطهر امام رضا (ع)
برای اولین بار در ایران

-----------------------------------------

لیست محتویات دی وی دی ها این پکیج استثنایی :

1- درایور سه بعدی ساز کامپیوتر برای همه کارتهای گرافیک (آموزش نصب تصویری به زبان فارسی)
2- 3 نرم افزار مخصوص نمایش فیلمهای سه بعدی بر روی کامپیوتر (برای اولین بار در ایران) + نرم افزار مخصوص ارائه شده توسط شرکت انویدیا

توجه : برنامه های فوق برای اولین با در ایران و بصورت اختصاصی در این مجموعه ارائه شده است
تمامی ویدئو و فیلمهارو با این 3 برنامه اجرا بفرمایید.
اکثر فروشگاهها نرم افزارهای 2بعدی عمومی و معمولی را برای دیدن این فیلمهای ارائه میکنند که به هیچ وجه با برنامه تخصصی قابل قیاس نیست!
3- پکیج استثنایی مجموعه ای بیش از 25 انیمیشن کوتاه مورد استفاده در سینمای 3 بعدی و 4 بعدی که برروی کامپیوتر هم به زیبایی قابل تماشاست. (برای اولین بار در ایران)
4- پکیج بسیار عالی از انیمیشن و مستند های کوتاه و نیمه بلند که بصورت اختصاصی توسط شرکت انویدیا ارائه شده + نرم افزار مخصوص انویدیا (برای اولین بار در ایران)
5- ویدئو تبلیغاتی شرکت پایونیر مخصوص تلویزیون 3 بعدی این شرکت (برای اولین بار در ایران)
6- اولین موزیک ویدئو سه بعدی (برای اولین بار در ایران)
7- اولین مستند سه بعدی (برای اولین بار در ایران)
8- مجموعه عکسهای 3 بعدی شامل بیش از 300 عکس سه بعدی (برای اولین بار در ایران)
9- مجموعه Wallpaper های سه بعدی شامل 126 عدد Wallpaper
10- اولین فیلم 3 بعدی بلوری با کیفیت HD (برای اولین بار در ایران)
11- مراسم گرامیداشت مایکل ج.ک.س.و.ن به صورت سع بعدی (برای اولین بار در ایران)
12- یک کنسرت موسیقی سه بعدی (برای اولین بار در ایران)
13- نرم افزار فوق العاده قرآن سه بعدی
14- تصاویر (سه بعدی 360 در 180 درجه) از شهرهای مقدس مکه و مدینه
15- 6 فیلم فیلم سه بعدی جدید محصول سال 2009 و 2010
16- 2 مستند سه بعدی مخصوص محصول سال 2009
17- فیلم اواتار (Avatar) سه بعدی با کیفیت بسیار بالا برای (اولین بار در ایران)
18- تصاویر اختصاصی 3 بعدی از حرم امام رضا (ع)
19 - یه کنسرت 2009 سه بعدی
20 - بازی زیبای و جدید عصر دایناسورها 3 بعدی
و ....

+
تصاویر سه بعدی از حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس (اختصاصی)

اگر هیجان را دوست دارید!اگر دوست دارید فیلم های سه بعدی
ببینید ! اگر دوست دارید بازی های سه بعدی انجام دهید!عینک سه بعدی به همراه کلیپ و کارتون و عکس های سه بعدی + نرم افزار درایور سه بعدی ساز کامپیوتر با کم ترین قیمت نسبت سایر فروشگاه ها …
در فیلمهای اکشن مستقیم به سمت شما شلیک می شود
وقتی دایناسورها به سمت شما حمله ور می شوند
اوج هیجان ، حوادث را از نزدیک لمس کنید
سه بعدی گفتنی نیست، دیدنی است.
طرفدار ترس هستید؟ ... نهایت ترس را تجربه کنید.
طرفدار هیجان هستید؟ ... نهایت هیجان را تجربه کنید.
طرفدار ماجراجویی هستید؟ ... نهایت ماجراجویی را تجربه کنید.
شما نیز از هیجان و ترس فریاد خواهید کشید و مثلا در آنجا که احساس می کنید یک دایناسود 5 متری دهانش را به طرف شما باز کرده است و یا در آنجا که شخصیت اول فیلم در حال پرت شدن از تپه است، ممکن است از فرط هیجان از صندلی بلند شده و حتی چند قدمی به عقب بروید. و این یعنی اوج هیجان در تماشای یک فیلم

عینک سه بعدی آناگلیف اصل و تحت لیسانس کشور انگلستان + 6 عدد دی وی دی شامل فیلمها و تصاویر نرم افزارها اختصاصی ... شامل تمامی موارد 17 گانه ذکر شده + تصاویر اختصاصی از حرم امام رضا(ع) در مشهد مقدس

توضیحات مختصری درباره اینکه فیلمهای سه بعدی چیست؟

فیلمهای سه بعدی نوع خاصی از فیلم میباشد که در فیلمبرداری آن به جای 1 دوربین از دو دوربین مخصوص استفاده می شود. در تماشای این فیلم با دید طبیعی چشم، بیننده بسیار اذیت میشود و فقط انبوهی از تصاویر آبی و قرمز درهم را میبیند، ولی وقتی عینک مخصوص سه بعدی (آناگلیف) را به چشمانتان بزنید و فیلم را تماشا کنید، فیلم را بصورت واضح خواهید دید. اما تفاوت فیلمهای سه بعدی با فیلمهای معمولی چیست؟؟ باید گفت وقتی شما عینک را به چشم زدید و به تماشای فیلم پرداختید با یک صحنه توصیف نشدنی روبرو خواهید شد. بله شما فیلم را بصورت سه بعدی خواهید دید، گویی فیلم از صفحه مانیتور یا تلویزیون بیرون زده و همه چیز در دنیای واقعی در جلوی چشمان شما اتفاق می افتد. و این یعنی نهایت هیجان در تماشای یک فیلم.
کارشناسان براین باورند که به زودی سینماهای معمولی جای خود را به سینماهای سه بعدی خواهند داد، چرا که هیجان و نزدیکی به واقعیت در سینماهای سه بعدی به اوج خود می رسد و چه چیز بهتر از اینکه بیننده خود را مانند یک بازیگر در فیلم ببیند و حس کند خود در ماجرای فیلم حضور دارد. هم اکنون در بسیاری کشورها سینماهای سه بعدی فعالند و بینندگان با عینکهای مخصوص به تماشای فیلم می نشینند و روز به روز بر طرفداران این فیلمهای سه بعدی افزوده میشود.
اگر شما نیز نمی خواهید از قافله عقب بمانید و میخواهید اوج هیجان در تماشای یک فیلم را تجربه کنید حتما پکیج سه بعدی ما را تهیه کنید.

نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید. راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای – قرمز – بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند

قیمت: 16,800 تومان


روش خرید: برای خرید عینک سه بعدی پک کامل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


تنها...
ما را در سایت تنها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسين mohammadtanha بازدید : 1335 تاريخ : يکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت: 22:19